Caelum

caelumAl subsòl del número 8 del carrer de la Palla, a l’antic barri jueu de Barcelona, ens trobem amb Caelum, botiga degustació de productes monacals situada en uns antics banys per a dones.

En aquesta botiga el client pot deixar-se portar pels sabors de multitud de delícies i dolços elaborades de forma artesanal en convents i monestirs a partir de fórmules secretes i mètodes ancestrals.

Productes de gran qualitat i de producció totalment irregular, per tractar-s’hi d’una activitat secundària per a les monges i subjecta a l’època de l’any en què es visiti.
Palla 8, mapa.
Caleum

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Locals, Pastisseria i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Caelum

  1. Maria ha dit:

    El local és preciós… Cada cop que hi passava em costava resistir-m’hi, fins que vaig cedir i hi vaig prendre una xocolata desfeta i un tastet de diferents pastissos que tenien a les campanes de vidre. La xocolata insípida, clara i tèbia, el brownie sense potència, de nou insípid, i massa cuit. No recordo quin va ser l’altre pastís. Em va saber molt de greu, perquè el local és una delícia, però ho vaig trobar excessivament car i, a nivell de pastisseria artesana… decebedor.
    Hi hauria de tornar?

Deixa un comentari

